//Little Bear
Welcome !

I just want to say...Haii



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me fira and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


statusssssssss !

Status;
Happy times come and go, but the memories stay forever.

Tagboard !

please be polite


Twitter !

Thank You !

I really aprreciate it

Just Memories


Bissmilahirahmanirahim....
Assalamualaikum :)

"People do change , memories not."
"Happy times come and go , memories stay forever"

Mungkin kita pernah dengar ayat ni and ayat tu betul right? kita buat lah apa pun tapi memori akan sentiasa bersama kita. If lupa ingatan pun bila kita pergi kat tempat "memori" tu tercipta secara serta merta kita akan mengimbas kembali. hashtag campak balik katanya kan :') hahaha series talk okay ;p sama ada kenangan tu kenangan terindah atau sebaliknya. ye, memori memang takkan pernah terpadam. hm biasanya memory tercipta bersama orang tersayang :') bila kita bersendirian benda yang kita bayangkan mesti moment moment bersama hm ya Allah , fira sedih sangat sekarang :') fira tak mampu nak pendam lagi sekarang ni act :'( fira tak kuat, fira tak mampu... fira dah tak sanggup nak hidup macam ni. sangat.............. but life must move on babeh :') memang perih nak teruskan hidup kalau asyik sakit hati je. hati asyik dipermainkan je :') sape je tahan? takde sape tahan kot. Bila kita mengimbas balik semua kenangan tu mesti air mata jatuh , mungkin rindu. entah laa. ~ sebenarnya fira rindu dia tapi takpe lah :') i dont mind it. i dont care. mane ada sape kesah pasal aku. aku tau. aku tak penting bagi sesiapa. ye aku tau aku sape untuk dikesah yeah i know :') 

"Kerana takdir kita bertemu dan kerana takdir jugaklah kita berpisah"

Takdir telah menemukan kita untuk bersama. walau sekejap. aku tetap hargai tu :') dan dengan takdir jugak kita berpisah. memang perit lepaskan orang yang disayang tapi kalau tu cara yang terbaik aku redha ;') asalkan dia bahagia. tapi sangat menyakitkan aku bila dia bahagia tanpa aku sedangkan aku? haa engkooooooooo takpe. tu jalan yang terbaik dengan melepaskan.

"kesabaran aku ada tahapnya"

Perempuan memang lemah dari sudut kekuatan di luaran tapi jauh disudut hati dia seorang yang kuat and tabah. Jangan suka membuat orang kecewa. Sebab hati orang yang selalu dikecewakan lain dengan hati orang yang disayangi wooiii :') lain sangat. takut tertutup hatinya untuk terima sesiapa. kau kena ingat sabar aku ada tahap dia. kau ingat aku diam aku lepas tangan? talk tu my ni.............. hahaha kau wait and see aku takkan berdiam. aku tau kau jenis yang macam mana. kau jangan cabar aku , aku tak suka :'( aku sayang kau. tapi.. haha takpe lah :') kau lebih sayangkan kawan aku (': aku redha dengan ketentuan illahi. mungkin aku terpaksa mengalah lagi untuk melihat orang lain bahagia :') ye... mengalah untuk kali yang entahlah aku pun tak tau................. aku penat sangat nak mengalah untuk tengok kebahagian orang lain atas penderitaan aku ni. aku terseksa sangat... terlampau sedih. 

Mungkin kau nampak aku happy , gegelak, kacau orang , usha orang sana sini aku happy? bahagia? Aku buat macam tu sebab aku nak happykan diri aku yang sedih ni. Semua orang tak mampu buat aku happy. So sape lagi nak happykan aku expectly my self? aku yang kena happy kan diri aku, cover sedih tu baik baik. save bebetul. Kau INGAT tu!